Αξιολόγηση

Σχολική Ηλικία

Τα παιδιά που τραυλίζουν μπορούν να έχουν εξαιρετική επικοινωνία. Διερευνούμε ολιστικά την επικοινωνία του παιδιού με έμφαση στην επικοινωνιακή λειτουργικότητα.

Με μια ματιά...

Διερεύνηση του τραυλισμού στα παιδιά σχολικής ηλικίας 6–12 ετών

Η κοροϊδία, τα κοινωνικά στερεότυπα, οι συμπεριφορές των κοντινών προσώπων στο περιβάλλον του παιδιού, επηρεάζουν την ποιότητα ζωής του παιδιού που μιλά τραυλίζοντας.


Η διερεύνηση του τραυλισμού από τους εξειδικευμένους λογοθεραπευτές του ΚΕΘΤ:

Είναι ολιστική, αναλυτική και διερευνά όλες τις όψεις της διαταραχής.

Αναδεικνύει τις ανάγκες και τις δυνάμεις του παιδιού και της οικογένειας.

Απευθύνεται στο παιδί και στους γονείς αποτυπώνοντας τις προσδοκίες όλων.

Διενεργείται στο πλαίσιο της ταξινόμησης ICF του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας με προσανατολισμό στη λειτουργικότητα και την ποιότητα ζωής.

Συνοδεύεται από αναλυτική γραπτή αναφορά.

Αξιολόγηση Τραυλισμού – Σχολική Ηλικία

Αρνητικές σκέψεις, συναισθήματα και δυσλειτουργικές συμπεριφορές διαχείρισης, όπως η αποφυγή λέξεων, συχνά συνοδεύουν τις στιγμές τραυλισμού του παιδιού σχολικής ηλικίας.

Διερεύνηση Τραυλισμού

...για παιδιά σχολικής ηλικίας

Η διερεύνηση αποτυπώνει τις αλλαγές που προσδοκούν παιδί και γονείς στην επικοινωνία του παιδιού και απαντά στο ερώτημα ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος να επιτευχθούν.

Ακολουθείται το πρωτόκολλο αξιολόγησης του προγράμματος Λεξιπόντιξ και διερευνώνται:

Αξιολόγηση σε μια μέρα

...για παιδιά σχολικής ηλικίας

Μειώνουμε το χρόνο που μεσολαβεί από τη στιγμή του πρώτου τηλεφωνήματος στο ΚΕΘΤ μέχρι την ολοκλήρωση της διερεύνησης.

Το πρωτόκολλο του προγράμματος Λεξιπόντιξ που ακολουθούμε μπορεί υπό προϋποθέσεις να υλοποιηθεί σε μία μέρα, με μία μόνο επίσκεψη στο κέντρο.

Εξ αποστάσεως αξιολόγηση του τραυλισμού σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό

Σχετικά Άρθρα

Απαντάμε στις απορίες σας...

Συχνές Ερωτήσεις

Απάνταμε σύντομα και κατανοητά σε συχνές απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Στην πρώτη και τρίτη συνάντηση συμμετέχουν το παιδί και οι δύο γονείς. Στη δεύτερη συνάντηση, η συνέντευξη του παιδιού γίνεται μόνο με το παιδί, χωρίς την παρουσία των γονιών, οι οποίοι μπορούν αν θέλουν να είναι παρόντες κατά τον υπόλοιπο χρόνο της συνάντησης.

Ναι, μας ενδιαφέρει η οπτική και των δύο γονιών ακόμα κι αν έχουν διαφορετικές απόψεις. Ρυθμίσεις γίνονται όταν η παρουσία ενός από τους δύο γονείς είναι αδύνατη.

Η Διερευνητική Διαδικασία του Προγράμματος Λεξιπόντιξ είναι ένα αναλυτικό πρωτόκολλο αξιολόγησης που χορηγείται ανεξάρτητα από το πρόγραμμα θεραπείας Λεξιπόντιξ. Παιδιά που αξιολογούνται με αυτό το πρωτόκολλο δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν απαραίτητα το πρόγραμμα θεραπείας Λεξιπόντιξ. Μπορεί να αναδειχθούν ανάγκες που χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης.

Ναι, για όλα τα παιδιά συντάσσεται αναλυτική αναφορά και αποστέλλεται στους γονείς μετά από εύλογο χρονικό διάστημα.

Το Κέντρο

Παρέχουμε εξειδικευμένα προγραμματα λογοθεραπείας για παιδιά, εφήβους και ενηλίκους. Εφαρμόζουμε τις πιο σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις και αναπτύσσουμε νέα προγράμματα θεραπείας.