Παρέχουμε εξειδικευμένα προγραμματα λογοθεραπείας για παιδιά, εφήβους και ενηλίκους. Εφαρμόζουμε τις πιο σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις και αναπτύσσουμε νέα προγράμματα θεραπείας.
Δημοσιεύσεις
Fourlas, G., Marousos, D., (2023). Integrating Clinical Practices to Address the Overall Stuttering Experience of the School Age Child. The Lexipontix Programme Paradigm. In Wesierska, K., Sønsterud, H., Dialogue without barriers. Comprehensive intervention in stuttering. Agere Aude.
Fourlas G., Ntourou, K., Marousos D. (2022). Lexipontix Program: Facilitating Change toward “Best Hopes” of the School-Age Child Who Stutters and the Family. Semin Speech Lang 2022; 43(02): 082-100 DOI: 10.1055/s-0042-1743208
Fourlas, G. (2022). Lexipontix: a different way of listening to the school-age child who stutters. Proceedings of the 4 th International Conference on Stuttering. Trendo: Erickson.
Fourlas G., Marousos, D. (2021). Lexipontix – zintegrowana terapia jąkania dla dzieci jąkających się. In Wesiersca, K., Sonsterud, H. BEZ BARIER, logopedyczna w jąkaniu. Agere Aude.
Φούρλας, Γ., & Μαρούσος Δ., (2019). «Λεξιπόντιξ» Πρόγραμμα θεραπείας τραυλισμού για παιδιά σχολικής ηλικίας. Τόμος ΙΙ: Θεραπεία. Αθήνα: Κωνσταντάρας Ιατρικές Εκδόσεις.
Φούρλας, Γ., & Μαρούσος Δ., (2018). «Λεξιπόντιξ» Πρόγραμμα θεραπείας τραυλισμού για παιδιά σχολικής ηλικίας. Τόμος Ι: Διερευνητική Διαδικασία. Αθήνα: Κωνσταντάρας Ιατρικές Εκδόσεις.
Fourlas, G. & Marousos, D. (2015). A report on the development and clinical application of Lexipontix, a new therapy programme for school age CWS. Procedia–Social & Behavioural Sciences, 193, 92-107.
Φούρλας, Γ. (2011). Τραυλισμός: το σύγχρονο πλαίσιο Θεώρησης των διαταραχών ροής της ομιλίας. Στο: Καλαντζής, Γ.Κ. Διαταραχές του Λόγου στην Παιδική Ηλικία, Φωνή-Ομιλία-Ανάγνωση-Γραφή (4η έκδοση), 378-291. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση.
Φούρλας, Γ. (2007) Αξιολόγηση των Διαταραχών του Γραπτού Λόγου: Κλινικά Θέματα και Πρακτικές Ανάλυσης και Ερμηνείας Γλωσσικών Ικανοτήτων και Δυσκολιών. Στο: Βλασσοπούλου,Μ., Γιαννετοπούλου,Α., Διαμαντή,Μ., et al, (2007). Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στα πλαίσια της σχολικής μάθησης. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρης
Φούρλας, Γ. (1999) Η Ομιλούμενη Γλώσσα της Σχολικής Τάξης. Πραγματολογική Ανάλυση της Επικοινωνίας στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο. Επικοινωνία, (10, Μάρτιος 1999).
Φούρλας, Γ. (1997) Βοηθήστε το παιδί που τραυλίζει. ΕΕΓΓ,5,Ιουν.1997.
Φούρλας, Γ. (1996) Οι διαταραχές επικοινωνίας στα παιδιά και η συνεργασία λογοπεδικού – εκπαιδευτικού για την αντιμετώπιση τους. ΕΕΓΓ, 2, Ιουν. 1996.
Φούρλας, Γ. (1993) Γλωσσική Ανάπτυξη των Παιδιών με Σύνδρομο Down και Εισαγωγή ενός Συμπληρωματικού Σημειακού Επικοινωνιακού Συστήματος στην Αγωγή του Λόγου τους. Λογοπεδική, Β., 1, 17-24. (Αναδημοσίευση στην εφημερίδα “Σύγχρονη Κοινωνική Αντίληψη”, Ε, 27-28, 15 και Ε, 29).
Fourlas, G. and Wray, D. (1990) Children’s Oral Language: A comparison of two classroom organisation systems. In Wray, D, (Ed.) Emerging Partnerships: Current Research into Language and Literacy. Clevedon: Multilingual Matters.